Prezentacje
       Aktualnosci
       Serwisy
+ Wyszukiwarka
+ Aktualności
+ Poradnik
       Platforma kontaktowa
       biurocentrum.pl
        Szkolenia i konferencje
     
      rozpoczęcie: 2018-09-06
      zakończenie: 2018-09-07
Etykieta w biznesie – savoir-vivre i dress code

Temat inny
Lokalizacja Warszawa, Polska
   

 ·         Termin: 2018-09-06 - 2018-09-07

·         Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

·         Cena netto: http://www.szkolenia24h.pl/media/img/ico/question_min-trans.png 1490.00 1290 zł (Rabat -200złhttp://www.szkolenia24h.pl/media/img/ico/question_min-trans.png)

·         Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)

 

Niniejsze szkolenie w przyjazny dla uczestników sposób przybliży standardy wyznaczające klasę na płaszczyźnie budowania relacji służbowych w środowisku biznesowym. W jego trakcie zostaną  poruszone zagadnienia związane z podstawowymi formami służbowego savoir-vivre’u i zasadami budowania profesjonalnego wizerunku biznesowego.  Zaprojektowano je z myślą o tych, którzy pragną poszerzyć swe umiejętności w dziedzinie kontaktów międzyludzkich i rozwiać wszystkie wątpliwości związane z tym co wolno, a czego nie w relacjach z biznesowych.

 

Cele szkolenia 
•    poznanie zasad etykiety i protokołu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic,
•    poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów, gości honorowych, polityków,
•    zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju i akcesoriów),
•    umiejętność nawiązywania nowych kontaktów,
•    pewność siebie, swoboda i autorytet.

 

Program szkolenia


I dzień

1.    Autoprezentacja: 
•    formy przedstawiania siebie,
•    przedstawianie osób,
•    zasady precedencji: spotkanie służbowe, przyjęcie, winda, samochód, konferencje,
•    maniery podczas rozmów telefonicznych, telekonferencji,
•    skuteczne zapamiętywanie imion i nazwisk,
•    tytułowanie kurtuazyjne, służbowe i naukowe,
•    zasady wręczania wizytówek.

2.    Przyjęcia na stojąco: 
•    nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść podczas przyjęć, jak prowadzić konwersację, jakie poruszać tematy,
•    korzystanie z bufetu,
•    komunikacja niewerbalna – właściwa postawa i odpowiedni kontakt wzrokowy, powitania i pożegnania,
•    jak zrobić „mocne” wejście, zdobyć autorytet.

3.    Zasady w podróży służbowej, czyli etykieta biznesu jako międzynarodowy język kurtuazji.

II dzień

1.    Oficjalne przyjęcia przy stole: 
•    przegląd sztućców,
•    maniery przy stole, jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji,
•    jak jeść trudne potrawy (sushi, karczochy, homary),
•    zaproszenie do restauracji na lunch, kolację,
•    rodzaje serwisu: w stylu angielskim, francuskim, polskim,
•    rola gościa i gospodarza,
•    najczęściej popełniane faux-pas,
•    etykieta wznoszenia toastów.

2.    Wizerunek biznesmena i kobiety biznesu: 
•    podstawowe elementy ubioru służbowego,
•    kryteria doboru garderoby,
•    standardy firmy, a zasady etykiety biznesu,
•    dodatki niezbędne w stroju w biurze,
•    sposoby wiązania krawatów, muszek, apaszek, szali oraz układania  poszetek,
•    niewłaściwe elementy stroju,
•    ubiór w dostosowaniu do urody – jak poruszać się w obrębie zasad i dobrze wyglądać,
•    inne elementy wizerunku: włosy, makijaż, paznokcie, zapach,
•    ubiór odpowiedni do okazji,
•    nazwy na zaproszeniach, określające wymagany strój,
•    pytania i odpowiedzi dotyczące wyglądu i ubioru,
•    komunikacja niewerbalna, postawa, czyli jak zrobić dobre wrażenie.

 

Organizator szkolenia:

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

·         02-229 Warszawa, Mazowieckie

·         Światowa 22

·         Telefon: 22 460 46 12

·         Fax: 22 460 46 04

·         Email: marketing@progressproject.pl

 

Więcej szkoleń i konferencji

 
     
o nas | kontakt
NA SKRÓTY:    akcesoria biurowe, przybory do pisania, papier i druki, oprawy dokumentów, archiwizacja dokumentów, organizacja biura, koperty i opakowania,
pieczątki i datowniki, biurowe maszyny, konferencyjna aparatura, RTV urządzenia i sprzęt, telefonia stacjonarna, telofonia GSM, internet, komputery, meble-biuro,
czystość i sprzątanie, ochrona, catering, żywność z dowozem, naprawa i serwis