Prezentacje
       Aktualnosci
       Serwisy
+ Wyszukiwarka
+ Aktualności
+ Poradnik
       Platforma kontaktowa
       biurocentrum.pl
        Szkolenia i konferencje
     
      rozpoczęcie: 2018-06-18
      zakończenie: 2018-06-19
Asertywność w realiach biznesowych

Temat inny
Lokalizacja Gdańsk, Polska
   

 ·         Termin: 2018-06-18 - 2018-06-19

·         Lokacja: Kraków, Małopolskie

·         Cena netto: http://www.szkolenia24h.pl/media/img/ico/question_min-trans.png 1490.00 1290 zł (Rabat -200złhttp://www.szkolenia24h.pl/media/img/ico/question_min-trans.png)

·         Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)

 

Cele szkolenia
Szkolenie ma na celu pokazanie, że asertywność to zdecydowanie coś więcej, niż tylko mówienie "nie". Uczestnicy nauczą się, jak bez konfliktów wyrażać własne opinie i ich bronić. Poznają także sposoby na przyjmowanie ocen i radzenia sobie z trudnymi rozmówcami.

Korzyści dla uczestników
Główną korzyścią dla uczestników, jest kształtowanie przekonania, że dotychczasowe trudne sytuacje społeczne dają możliwość sprawdzenia swoich bezpiecznych granic. Zadbanie o swoje interesy, dobrą opinię i poczucie bycia wygranym to dodatkowa korzyść. Wzmocnienie, które uczestnik szkolenia dostaje poprzez pracę nad swoją świadomością 
i pewnością, że sobie znakomicie w wielu sytuacjach biznesowych poradzi, co daje zadowolenie i siłę. Umiejętne wykorzystanie technik stwarza możliwość uzyskiwania przewagi w biznesie, szczególnie, jeżeli coś można zyskać. Satysfakcje dodatkowo daje realne wyobrażenie, jak zadbać o samego siebie w realiach zawodowych.

 

Program szkolenia

1.    Istota asertywności a życiowe prowokacje:
•    czym jest asertywność potocznie, a jakie jest właściwe rozumienie?
•    sytuacje, które wyprowadzają człowieka z równowagi – sposoby ich neutralizowania,
•    osoby, które wprawiają nas w zły nastrój – metody, na uodpornienie się i neutralne podejście.

2.    Typy postaw nieasertywnych:
•    temperament, osobowość, styl bycia – trening uważnej obserwacji,
•    różne strategie stosowane przez oponentów,
•    zachowania i nawyki w sytuacjach spornych oraz podczas wywierania wpływu.

3.    Auto-diagnoza uczestników:
•    jak reaguję w sytuacjach neutralnych i sytuacjach konfliktowych?

4.    Asertywny monolog wewnętrzny – a jego zewnętrzne przejawy oraz blokady:
•    jak kształtuje się nasze wyobrażenie i opinie o samych sobie od dzieciństwa do życia dorosłego,
•    krytyczne momenty życiowe – czy doświadczenie nas osłabia, czy wzmacnia?
•    mechanizmy obronne, a powszechnie stosowane metody w wychowaniu i edukacji,
•    jakie wzorce zabieramy w życie dorosłe,
•    co myślimy o sobie przed wystąpieniem publicznym, rozmowie o pracę, podczas zabiegania o dobry kontrakt lub podwyżkę.

5.    Podstawowe metaprogramy a współwystępowanie asertywności:
•    czym są metaprogramy i jak je stosujemy?
•    pułapki myślenia i jednostronność myślenia,
•    spojrzenie wielopłaszczyznowe, dla znalezienia alternatyw i ciekawych rozwiązań,
•    jak wykorzystać świadomość metaprogramów innych osób dla wsparcia swoich interesów.

6.    Zasady asertywnej komunikacji a podstawowe elementy wywierania wpływu:
•    kiedy ktoś wywiera wpływ lub manipuluje?
•    asertywne komunikaty, tworzenie bezpiecznej przestrzeni dla siebie i swoich wpływów,
•    swoboda, relaks i dystans podczas prowokacji,
•    prawo Fenstercheima – zastosowanie,
•    zasady asertywne – jak i kiedy stosować?

7.    Umiejętności asertywnego komunikowania się w sytuacjach napiętej atmosfery:
•    jak rozładować napięcie wewnętrzne i otoczenia,
•    chłodna dyplomacja i empatyczna otwartość.

8.    Przyjmowanie pochwał:
•    co myślimy o sobie, kiedy chwalą innych, a kiedy chwalą nas?
•    budowanie swojej „marki” lub wizerunku osoby pewnej siebie, osoby sukcesu.

9.    Asertywne wyrażanie ocen:
•    sytuacje zawodowe formalne i nieformalne,
•    kryteria obiektywności,
•    właściwe i bezpieczne konstruowanie ocen,
•    konsekwencja stosowanych znaczeń.

10.    Zasady i sposoby asertywnej odmowy:
•    jak odmówić, żeby nie zostać przyjętym, jak oponent?
•    czy warto podjąć ryzyko i odpowiedzieć inaczej niż zazwyczaj? – praktyczny trening z informacją zwrotną,
•    wyrażenie negatywnych uczuć,
•    radzenie sobie z krytyką,
•    obnażanie sformułowań nie wprost.

11.    Techniki przekazywania konstruktywnej krytyki – uszczegółowienie.

12.    Budowanie rozmów opartych na zasadach obopólnej satysfakcji i korzyści.

13.    Ocena sytuacji i swojego potencjału – wykorzystanie inteligencji emocjonalnej.

14.    Główne techniki asertywne i ich zastosowanie nie tylko w życiu zawodowym.

15.    Trening metod okołoasertywnych  w następujących zagadnieniach:
•    dążenie do sukcesu – budowanie swojej pozycji w relacjach z innymi,
•    rozwój osobisty oparty o asertywność – co mogę zmienić w swoim życiu,
•    negocjacje, zakupy, sprzedaż – co zyskuje osoba asertywna
•    presja autorytetu – czy wiemy, jak reagować i kształtować szacunek do nas?
•    bezpieczna przestrzeń w pracy – czy granice stawiamy słowami, czy też niewerbalnie?

 

Organizator szkolenia:

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

·         02-229 Warszawa, Mazowieckie

·         Światowa 22

·         Telefon: 22 460 46 12

·         Fax: 22 460 46 04

·         Email: marketing@progressproject.pl

 

Więcej szkoleń i konferencji

 
     
o nas | kontakt
NA SKRÓTY:    akcesoria biurowe, przybory do pisania, papier i druki, oprawy dokumentów, archiwizacja dokumentów, organizacja biura, koperty i opakowania,
pieczątki i datowniki, biurowe maszyny, konferencyjna aparatura, RTV urządzenia i sprzęt, telefonia stacjonarna, telofonia GSM, internet, komputery, meble-biuro,
czystość i sprzątanie, ochrona, catering, żywność z dowozem, naprawa i serwis