Prezentacje
       Aktualnosci
       Serwisy
+ Wyszukiwarka
+ Aktualności
+ Poradnik
       Platforma kontaktowa
       biurocentrum.pl
        Szkolenia i konferencje
     
      rozpoczęcie: 2018-05-14
      zakończenie: 2018-05-15
Kierowanie zespołem pracowniczym

Temat inny
Lokalizacja Katowice, Polska
   

 ·         Termin: 2018-05-14 - 2018-05-15

·         Lokacja: Katowice, Śląskie

·         Cena netto: http://www.szkolenia24h.pl/media/img/ico/question_min-trans.png 1490.00 1290 zł (Rabat -200złhttp://www.szkolenia24h.pl/media/img/ico/question_min-trans.png)

·         Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)

 

Cel

Podstawowym celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu psychologii wywierania wpływu w zakresie organizowania, motywowania i kierowania pracą podległych współpracowników. Program treningu obejmuje również szereg zagadnień związanych z analizą własnych celów zawodowych i osobistych, psychologią zarządzania, komunikacją interpersonalnych etc.  

 

Korzyści dla uczestników

•    potwierdzenie lub zaprzeczenie obecnie posiadanym umiejętnosciom kierowniczym,
•    poznanie własnych deficytów wiedzy oraz umiejętności,
•    diagnoza słabych i mocnych stron oraz stojących przed nami szans i zagrożeń,
•    umiejętność jasnego definiowania celów oraz rozumienia konieczności ich jasnego komunikowania,
•    uzmysłowienie roli komunikacji interpersonalnej jako narzędzia w budowaniu relacji.

Program szkolenia

 

1.    Kreacja celów: 
•    cele osobiste,
•    cele firmowe,
•    moduł poświęcony uświadomieniu sobie, jakie cele (osobiste i zawodowe) stoją przed nami w przyszłości. Uczestniczy zgodnie z zasadą, NLP, precyzują cele tak, aby na drodze własnego rozwoju osobistego kierować się do celu, a w chwilach słabości pamiętać, co jest celem nadrzędnym oraz że popełniane błędy są niejednokrotnie częścią procesu, który prowadzi do wyznaczonych celów.

2.    Skuteczna komunikacja jako narzędzie kierowania: 
•    narzędzia skutecznej komunikacji interpersonalnej,
•    komunikacja niewerbalna i jej znaczenie w procesie komunikacji,
•    umiejętność aktywnego słuchania w kierowaniu zespołem,
•    bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyciężania,
•    jedną z podstawowych kompetencji każdego człowieka, a w szczególności niezbędną skutecznemu managerowi, jest umiejętność komunikowania się z ludźmi. Model A. Machrabiana pozwoli na określenie kanałów komunikacji, którymi przekazujemy informacje. wskażemy też, jakie podstawowe błędy popełniamy w kontaktach interpersonalnych.

3.    Psychologiczne aspekty w komunikacji: 
•    elementy technik wywierania wpływu w procesie komunikacji,
•    czynniki wpływające na funkcjonowanie zespołu - budowanie relacji,
•    ćwiczenia praktyczne,
•    jako doświadczeni managerowie wiemy, jak często uzyskiwanie przychylności innych dla realizacji naszych wizji, zamierzeń, planów lub nawet prostych poleceń nie jest umiejętnością prostą. W tym module przekażemy Państwu, w jaki sposób wykorzystywać wiedzę o psychologii zachowań człowieka w celu optymalnego zarządzania jego motywacją, do realizacji wspólnych celów.

4.    Motywowanie pracowników: 
•    rodzaje motywacji,
•    model Maslowa,
•    model Herzberga,
•    rola motywatorów niematerialnych - motywowanie środkami poza finansowymi jako oddziaływanie na sferę potrzeb pracowników,
•    ćwiczenia praktyczne - rozmowa z pracownikiem,
•    motywacja - czyli nic innego jak kontynuacja tematu manipulacji i oddziaływań psychologicznych. Ta część zajęć to wprowadzenie teorii motywacji oraz analiza, diagnoza i decyzja dotycząca wyboru jednej ze strategii motywacji personelu. Moduł ten będzie miał swoje podsumowanie w drugim dniu szkolenia, przy realizacji case'u.

5.    Metody budowania autorytetu: 
•    podstawowe czynniki budujące autorytet,
•    autorytet funkcji, wiedzy i osobowości,
•    co decyduje o tym, że ludzie oceniają mnie jako dobrego lub złego szefa?
•    wskażemy na konkretne kryteria, którymi kierują się ludzie w dokonywaniu ocen i postaw kierowniczych.

6.    Rola i zadania kierownika: 
•    diagnoza osobistego potencjału w kierowaniu zespołem,
•    podstawowe umiejętności menadżera w zakresie kierowania zespołem,
•    czym powinna zajmować się osoba zarządzająca ludźmi a czym w praktyce się zajmuje? Dokonamy refleksji na ten temat, aby zrozumieć istotę kompetencji kierowniczej, która na drodze rozwoju opierać się powinna na diagnozie osobistego potencjału w kierowaniu. Wykorzystamy do tego specjalnie przygotowane testy.

7.    Style zarządzania: 
•    test - mój styl zarządzania,
•    diagnoza osobistego potencjału w kierowaniu zespołem,
•    SWOT "osobisty",
•    zrealizowany test na diagnozę potencjału dostarczy nam również informacji dotyczących dominującego stylu zarządzania, jaki uprawiamy w codziennej pracy. Dokonamy analizy czy w wybranych przypadkach wskazany z testu styl ma szansę powodzenia. Zamknięciem tematu diagnozy osobistego potencjału będzie realizacja SWOT'a osobistego, który dostarczy uczestnikom wiele cennych wskazówek i obszarów do własnych przemyśleń.

8.    Analiza poziomu rozwoju pracownika: 
•    macierz kompetencji - wytyczanie kierunków rozwoju,
•    klasyfikacja stylu zarządzania na etapach rozwoju pracownika,
•    skuteczny dowódca to taki, który wybierając się na wojnę, zna perfekcyjnie siłę i potencjał swojego "wojska". 
W naszej codziennej pracy wykorzystanie narzędzia, jakim jest macierz kompetencji pozwoli na dokonanie "przeglądu wojsk" w celu wytyczenia kierunku dalszego ich rozwoju.

9.    Organizacja pracy - zarządzanie sobą i pracownikami w czasie: 
•    perspektywa planowania - ustalenie i weryfikacja celów działania,
•    metody ustalania i realizacji priorytetów,
•    analiza zakresu obowiązków,
•    określenie krytycznej ścieżki zakresu obowiązków (reguła PARETO),
•    analiza ABC, zasada Eisenhower'a,
•    ćwiczenia praktyczne,
•    wciąż aktualna zasada PARETO, mówiąca że 20 % działań przynosi 80 % efektów. Motywuje to nas do ciągłego doskonalenia umiejętności wykorzystanie jednego z najcenniejszych zasobów które nam dano - mianowicie czasu. Moduł ten poświęcony będzie jednemu z bardzo istotnych obszarów zarządzania, jakim jest alokacja czasu pracowników 
w określone zadania. Przekażemy Państwu informację o technikach pozwalających na efektywne organizowanie 
i priorytetyzowanie zadań.

 

Organizator szkolenia:

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

·         02-229 Warszawa, Mazowieckie

·         Światowa 22

·         Telefon: 22 460 46 12

·         Fax: 22 460 46 04

·         Email: marketing@progressproject.pl

 

Więcej szkoleń i konferencji

 
     
o nas | kontakt
NA SKRÓTY:    akcesoria biurowe, przybory do pisania, papier i druki, oprawy dokumentów, archiwizacja dokumentów, organizacja biura, koperty i opakowania,
pieczątki i datowniki, biurowe maszyny, konferencyjna aparatura, RTV urządzenia i sprzęt, telefonia stacjonarna, telofonia GSM, internet, komputery, meble-biuro,
czystość i sprzątanie, ochrona, catering, żywność z dowozem, naprawa i serwis