Prezentacje
       Aktualnosci
       Serwisy
+ Wyszukiwarka
+ Aktualności
+ Poradnik
       Platforma kontaktowa
       biurocentrum.pl
        Szkolenia i konferencje
     
      rozpoczęcie: 2017-12-13
      zakończenie: 2017-12-15
MS Excel – od podstaw do analiz biznesowych

Temat Inny
Lokalizacja Zakopane, Polska
   

 

  • Termin: 2017-12-13 - 2017-12-15
  • Lokacja: ZakopaneMałopolskie
  • Cena netto:  1550.00 1250 zł (Rabat -300zł)
  • Cena brutto: 1537.50 zł (Vat 23%)

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

 



Korzyści dla uczestników 
•    poznasz i zrozumiesz zasady podstawowych i zaawansowanych funkcji arkuszy MS Excel,
•    nauczysz się jak budować szablony dokumentów,
•    nauczysz się posługiwać tabelami przestawnymi
•    będziesz potrafił dostosować MS Excel do własnych potrzeb.

 

Głównym celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z:
•    funkcją i możliwościami jakie daje MS Excel,
•    cechami i sposobem tworzenia przejrzystych i czytelnych tabel,
•    różnymi możliwościami formatowania tabel,
•    podstawowymi funkcjami i formułami tekstowymi i obliczeniowymi.
Ponadto każdy uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę odnośnie tworzenia tabel, wykresów i zestawień obliczeniowych, raportów i analiz w programie Microsoft Excel. Szkolenia ma formę wykładu połączonego z ćwiczeniami pokazującymi praktyczne wykorzystanie nabytej wiedzy.

 

Program szkolenia


Dzień I

1.    Wprowadzenie do MS Excel: 
•    co to jest?
•    do czego służy?
•    do czego będzie mi potrzebny?

2.    Budowa MS Excel: 
•    skoroszyt,
•    arkusz,
•    kolumny,
•    wiersze,
•    zakres komórek,
•    menu główne,
•    narzędzie Wstążka.

3.    Wpisywanie danych: 
•    tekstowych,
•    liczbowych.

4.    Formatowanie: 
•    formatowanie wpisanych danych,
•    wyrównanie,
•    czcionka,
•    obramowanie,
•    wypełnienie,
•    ochrona.

5.    Jak tworzyć czytelne tabele?

6.    Funkcje tekstowe.

7.    Obliczenia: 
•    podstawowe funkcje matematyczne (suma, różnica, iloczyn, iloraz, minimum, maksimum, średnia),
•    zaokrąglanie,
•    zliczanie,
•    data i godzina.

8.    Praca na tabeli: 
•    kopiowanie i wklejanie,
•    przeciąganie danych,
•    nagłówek,
•    wyszukiwanie,
•    zamienianie,
•    sortowanie,
•    filtrowanie,
•    komentarze.

 


Dzień II i III

1.    Powtórzenie podstaw programu Excel: 
•    wprowadzanie i edycja danych, wybieranie, wyszukiwanie komórek i grup komórek,
•    kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów,
•    wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka),
•    formatowanie graficzne. Typy danych i formatowanie według typu danych,
•    komentarze: wstawianie, wygląd, edycja,
•    nazywanie komórek i zakresów.

2.    Formuły: 
•    podstawowe i najczęściej używane funkcje SUMA, MAX, MIN, ŚREDNIA,
•    adresowanie względne i bezwzględne,
•    funkcje logiczne JEŻELI.

3.    Zaawansowane formuły: 
•    funkcje wyszukiwania i odwołań (wyszukaj.pionowo, indeks, podaj.pozycję),
•    funkcje matematyczne (suma.jeżeli),
•    funkcje logiczne (jeżeli, oraz, lub),
•    funkcje tekstowe.

4.    Ręczne i automatyczne przypisywanie nazw zakresom komórek - profesjonalne adresowanie bezwzględne.

5.    Zagnieżdżanie funkcji.

6.    Nazywanie komórek, zaawansowana praca z komórkami nazwanymi: 
•    zakresy widoczności nazw, odwoływanie się do nazw z innych arkuszy, menedżer nazw, nazywanie powiększających się zakresów.

7.    Formatowanie warunkowe.

8.    Sortowanie danych i filtry: 
•    sortowanie zaawansowane,
•    autofiltr niestandardowy,
•    filtr zaawansowany.

9.    Walidacja danych - sprawdzanie poprawności danych.

10.    Udostępnianie skoroszytu: 
•    zarządzanie zmianami,
•    rejestrowanie zmian, włączanie zmian, zatwierdzanie zmian.

11.    Ochrona danych: 
•    ochrona komórek, skoroszytów i arkuszy,
•    typowe scenariusze ustawiania zabezpieczeń.

12.    Wizualizacja danych czyli praca z wykresami: 
•    podstawowe typy wykresów i określanie źródeł danych,
•    formatowanie wykresów:

13.    Analiza danych czyli tabele przestawne i wykresy przestawne: 
•    filtrowanie i sortowanie w tabelach przestawnych,
•    grupowanie danych w tabelach przestawnych (grupowanie wg czasu, liczb, tekstu).
 

 

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

  • 02-229 Warszawa, Mazowieckie
  • Światowa 22
  • Telefon: 22 460 46 12
  • Fax: 22 460 46 04
  • Email: marketing@progressproject.pl

 

Więcej szkoleń i konferencji

 
     
o nas | kontakt
NA SKRÓTY:    akcesoria biurowe, przybory do pisania, papier i druki, oprawy dokumentów, archiwizacja dokumentów, organizacja biura, koperty i opakowania,
pieczątki i datowniki, biurowe maszyny, konferencyjna aparatura, RTV urządzenia i sprzęt, telefonia stacjonarna, telofonia GSM, internet, komputery, meble-biuro,
czystość i sprzątanie, ochrona, catering, żywność z dowozem, naprawa i serwis