Prezentacje
       Aktualnosci
       Serwisy
+ Wyszukiwarka
+ Aktualności
+ Poradnik
       Platforma kontaktowa
       biurocentrum.pl
        Szkolenia i konferencje
     
      rozpoczęcie: 2017-05-25
      zakończenie: 2017-05-26
Asertywność w relacjach biznesowych

Temat Inny
Lokalizacja Sopot, Polska
   

 ·         Termin: 2017-05-25 - 2017-05-26

·         Lokacja: Sopot, Pomorskie

·         Cena netto: http://www.szkolenia24h.pl/media/img/ico/question_min-trans.png 1490.00 1290 zł (Rabat -200złhttp://www.szkolenia24h.pl/media/img/ico/question_min-trans.png)

·         Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)

 

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

 

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

 

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

 


 

Cele szkolenia 
Szkolenie ma na celu pokazanie, że asertywność to zdecydowanie coś więcej, niż tylko mówienie "nie". Uczestnicy nauczą się, jak bez konfliktów wyrażać własne opinie i ich bronić. Poznają także sposoby na przyjmowanie ocen i radzenia sobie z trudnymi rozmówcami.

Podczas szkolenia uczestnicy:
•    nauczą się odróżniać zachowania asertywne od innych postaw.
•    kształcić będą pozytywny stosunek do siebie samego,
•    posiądą umiejętność stosowania asertywnego języka, 
•    nauczą się konstruktywnego wyrażania komplementów, krytyki oraz odmowy.
•    będą ćwiczyć asertywne zachowania w trudnych dla nich sytuacjach interpersonalnych np., atak, obrażanie, krytyka, ocena, przerzucanie odpowiedzialności, obwinianie.

 

Program szkolenia

1.    Czym jest, a czym nie jest asertywność? 
•    zachowania agresywne, manipulacyjne, ulegle, asertywne – czym się charakteryzują, dlaczego tak się zachowujemy? Kiedy nie powinniśmy zachowywać się asertywnie? 
•    po co nam asertywność? 
•    poziomy asertywności.

2.    Autodiagnoza umiejętności asertywnych: 
•    test – mapa asertywności,
•    asertywność - Mój plan rozwoju.

3.    Poczucie własnej wartości i mocna samoocena jako podstawa do zachowań asertywnych? 
•    czym jest monolog wewnętrzny? 
•    jakie są prawa asertywności? 
•    jak pracować nad poczuciem własnej wartości – autoafirmacje, zdania proasertywne, monolog wewnętrzny, ścieżka wojownika i autoreklama (zadania interaktywne)

4.    Asertywne wyrażanie uczuć, opinii, myśli: 
•    komunikaty „JA”,
•    język opinii-oceny,
•    technika FUPP,
•    wyrażanie i przyjmowanie pochwały.  Dlaczego nie mówimy o pozytywnych uczuciach? Bank sformułowań, za pomocą można kogoś pochwalić. W jaki sposób przyjmować pochwałę, by miała on dla nas wartość? 
•    przeprowadzanie rozmów kształcących umiejętność asertywnego wyrażania swoich myśli i uczuć.

5.    Asertywna odmowa i prośba: 
•    dlaczego mamy problemy z odmawianiem/proszeniem?
•    techniki odmowy,
•    sposoby wyrażania asertywnej prośby,
•    odgrywanie rozmów.

6.    Reakcja na krytykę: 
•    jakie emocje wywołuje w nas krytyka?
•    jak reagować na różne rodzaje krytyki?
•    „Bank” odpowiedzi na krytyczne reakcje.

7.    Stawianie granic w relacjach z innymi

8.    Jak postępować asertywnie w sytuacjach konfliktowych? 
•    test Thomasa i Kilmanna, gra pomarańczowo - niebiescy – autodiagnoza stylów rozwiązywania konfliktów. W jakich sytuacjach społecznych uzasadnionym jest przyjęcie określonego stylu?
•    problemowe – pozycyjne podejście do konfliktu – odgrywanie scenek. Jak zbudować „złoty most” w problemowym podejściu do konfliktów?
•    „Ja jestem OK, Ty jesteś OK” – szacunek dla innych i próba zrozumienia drugiej osoby, jako element asertywnej postawy i umiejętności. Zadanie „kapelusze” – przyjmowanie perspektywy drugiej osoby. Czego mogę się nauczyć od innych?

9.    Dorosły – dziecko – rodzic. Asertywne stany JA.

 

Organizator szkolenia:

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

·         02-229 Warszawa, Mazowieckie

·         Światowa 22

·         Telefon: 22 460 46 12

·         Fax: 22 460 46 04

·         Email: marketing@progressproject.pl

·         www: www.progressproject.pl

 

 

Więcej szkoleń i konferencji

 
     
o nas | kontakt
NA SKRÓTY:    akcesoria biurowe, przybory do pisania, papier i druki, oprawy dokumentów, archiwizacja dokumentów, organizacja biura, koperty i opakowania,
pieczątki i datowniki, biurowe maszyny, konferencyjna aparatura, RTV urządzenia i sprzęt, telefonia stacjonarna, telofonia GSM, internet, komputery, meble-biuro,
czystość i sprzątanie, ochrona, catering, żywność z dowozem, naprawa i serwis