Prezentacje
       Aktualnosci
       Serwisy
+ Wyszukiwarka
+ Aktualności
+ Poradnik
       Platforma kontaktowa
       biurocentrum.pl
        Szkolenia i konferencje
     
      rozpoczęcie: 2017-05-24
      zakończenie: 2017-05-26
Negocjacje zakupowe i zarządzanie dostawcami

Temat Inny
Lokalizacja sopot, Polska
   

 ·         Termin: 2017-05-24 - 2017-05-26

·         Lokacja: Sopot, Pomorskie

·         Cena netto: http://www.szkolenia24h.pl/media/img/ico/question_min-trans.png 2040.00 1740 zł (Rabat -300złhttp://www.szkolenia24h.pl/media/img/ico/question_min-trans.png)

·         Cena brutto: 2140.20 zł (Vat 23%)

 

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12

 

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

 

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

 

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

 

 

 

Cele szkolenia

Pierwsze dwa dni prowadzone przez psychologa mają za zadanie wywołanie wyraźnego wzrostu sprawności negocjowania i renegocjowania warunków współpracy (uczestnicy będą potrafili identyfikować strategię wpływu partnera oraz efektywnie realizować własne cele ekonomiczne w różnorodnych sytuacjach zadaniowych). Ponadto uczestnicy pozyskają praktyczną umiejętność tworzenia tzw. map psychograficznych czyli rozpoznawania - diagnozowania cech osobowości partnera.
Celem trzeciego dnia szkolenia jest zapoznanie uczestników z procesem zarządzania dostawcami: od organizacji i pracy działu zakupów/zaopatrzenia, poprzez analizę potrzeb zakupowych w przedsiębiorstwie, kryteria wyboru i metody weryfikacji dostawców, ze szczególnym uwzględnieniem występujących ryzyk, kształtowania relacji odbiorca-dostawca a kończąc na kompleksowej ocenie współpracy z dostawcami.

 

Profil uczestników

Osoby, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz renegocjowania.

 

Korzyści dla uczestników

Pierwsze dwa dni prowadzone przez psychologa mają za zadanie wywołanie wyraźnego wzrostu sprawności negocjowania i renegocjowania warunków współpracy (uczestnicy będą potrafili identyfikować strategię wpływu partnera oraz efektywnie realizować własne cele ekonomiczne w różnorodnych sytuacjach zadaniowych). Ponadto uczestnicy pozyskają praktyczną umiejętność tworzenia tzw. map psychograficznych czyli rozpoznawania - diagnozowania cech osobowości partnera.

 

Istnieje możliwość uczestnictwa tylko w jednym module - dwudniowym z Negocjacji zakupowych lub jednodniowym z Zarządzania dostawcami.

 

 

Program szkolenia

 

Dzień I i II 

1.    Scenariusze kształtowania relacji biznesowych ze względu na pozycję negocjacyjną: 
•    z monopolistą - „Dawid i Goliat”,
•    z równorzędnym partnerem - „Przeciąganie liny”,
•    ze słabszym partnerem - „Cytryna”.

2.    Punkt widzenia Dostawcy - przygotowanie merytoryczne do negocjacji z Twoją firmą: 
•    portfel Klientów a indywidualna polityka cenowa,
•    historia współpracy - cele indywidualne vs cele firmy,
•    cele negocjacyjne - źródła informacji, wnioskowanie,
•    techniki i triki negocjacyjne Dostawców - sposoby neutralizacji.

3.    Punkt widzenia Dostawcy - oddziaływanie emocjonalne oparte na relacjach: 
•    identyfikacja sygnałów „podgrywania emocji przez Dostawcę” - rekomendowane kontrreakcje,
•    schematy zachowań asertywnych wobec oddziaływania emocjonalnego.

4.    Weryfikacja rzeczywistych możliwości cenowych przy negocjacjach zakupowych: 
•    analiza oferty przy zastosowaniu Cost Model oraz VCA,
•    narzędzia psychologiczne umożliwiające drążenie „dna negocjacyjnego”,
•    zapisy i „kruczki” ofertowe Dostawców jako potencjał do kontrpropozycji.

5.    Narzędzia wpływu na etapie przed negocjacyjnym: 
•    Social Media - zasady posługiwania się siecią kontaktów, interpretacja informacji „miękkich”,
•    scenariusz wariantowy Fisher’a i Ury’ego - obniżanie poczucia siły przetargowej Dostawcy.

6.    Techniki reagowania w nieprzewidzianych sytuacjach: 
•    nowe fakty / informacje ze strony dostawcy,
•    nieoczekiwane „zagrywki” taktyczne,
•    propozycje „wiązane”,
•    nowe osoby wspierające negocjacje po stronie dostawcy lub zmiana składu osobowego.

7.    Sposoby angażowania drugiej strony w budowanie kompromisu: 
•    sekwencje obniżania BATNA (Best Alternative to Negotiated Agreement) drugiej strony,
•    metoda Matrycy Szachowej,
•    metodologia wychodzenia z impasu - 5 kroków Ury’ego.

Dzień III - logistyczne aspekty wyboru i współpracy z dostawcami. 

1.    Strategiczna rola osób pełniących funkcje zakupowe w firmie": 
•    zarządzanie informacją SIM (Supplier Information Management) jako wsparcie strategii firmy,
•    zarządzanie popytem wewnętrznym - kształtowanie efektu skali,
•    tworzenie zespołów zakupowych (projektowych),
•    aspekty centralizacji lub decentralizacji zakupów,
•    modele struktur i działań zakupowych uwzględniające sprawdzone wzorce: 
        •    strategic Sourcing,
        •    purchasing,
        •    procurement.

2.    Zaawansowane metody wspierające podejmowanie decyzji - wybór i ocena dostawcy: 
•    algorytm AHP (Analytic Hierarchy Process),
•    TCO (Total Cost of Ownership),
•    projektowanie kryteriów wyboru dostawcy w zależności od strategii rozwoju firmy.

3.    Efektywność współpracy z dostawcą indywidualnym: 
•    właściwe określenie statusu dostawcy / produktu / grupy produktowej,
•    identyfikacja luk potencjału współpracy (logistyczne, finansowe, jakościowe, sprzedażowe),
•    projektowanie cyklu rozwojowego.

4.    Efekt Synergii w zarządzaniu portfelem dostawców: 
•    algorytm ANP (Analytic Network Process),
•    metoda Wnioskowania Wstecznego.

5.    Metody ograniczania ryzyka związane z wprowadzaniem zmiany: 
•    nowy dostawca, zmiana dostawcy,
•    nowe produkty / usługi,
•    redukcja współpracy, rozłożenie zamówień, jednorazowe zamówienie,
•    zmiana warunków współpracy z aktualnym dostawcą.

6.    Zasady budowania współpracy partnerskiej: 
•    CP (Collaborative Planning),
•    ECR (Efficient Consumer Response),
•    pułapki relacji - partner czy zakładnik.

7.    Inspirujące przykłady polityki zakupowej w firmach TOP 500 - profile: 
•    produkcyjne,
•    usługowe,
•    handlowe.

 

Organizator szkolenia:

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

·         02-229 Warszawa, Mazowieckie

·         Światowa 22

·         Telefon: 22 460 46 12

·         Fax: 22 460 46 04

·         Email: marketing@progressproject.pl

·         www: www.progressproject.pl

Więcej szkoleń i konferencji

 
     
o nas | kontakt
NA SKRÓTY:    akcesoria biurowe, przybory do pisania, papier i druki, oprawy dokumentów, archiwizacja dokumentów, organizacja biura, koperty i opakowania,
pieczątki i datowniki, biurowe maszyny, konferencyjna aparatura, RTV urządzenia i sprzęt, telefonia stacjonarna, telofonia GSM, internet, komputery, meble-biuro,
czystość i sprzątanie, ochrona, catering, żywność z dowozem, naprawa i serwis