Prezentacje
       Aktualnosci
       Serwisy
       Platforma kontaktowa
       biurocentrum.pl
        Z branży

 2018-01-22
Rozwiązania marketingowe Ricoh na B2B Marketing Expo

Ricoh po raz pierwszy jako wystawca weźmie udział w B2B Marketing Expo. Firma zaprezentuje zaawansowane oprogramowanie pozwalające zwiększyć efektywność oraz usprawnić zarządzacie dystrybucją wydruków.

- Ricoh kontynuuje prace nad połączeniem świata e-marketingu opartego na danych i druku personalizowanego. B2B Marketing Expo to doskonała okazja aby spotkać się z przedstawicielami różnych branż oraz porozmawiać o tym, dlaczego firmy powracają do direct mailingu – powiedział Erwin Busselot, Business Innovations & Solutions Director, Commercial Printing, Commercial and Industrial Printing Group, Ricoh Europe. - Według danych zebranych przez Royal Mail, aż 92% spersonalizowanych przesyłek reklamowych jest otwieranych przez ich adresatów, a 48% dorosłych w Wielkiej Brytanii podejmuje działania zakupowe po zapoznaniu się z treścią przesyłki. Direct mailing osiąga również wyższy zwrot z inwestycji niż marketing internetowy. Wydruk personalizowany okazuje się być bardzo skutecznym sposobem angażowania odbiorców, szczególnie w wielokanałowych kampaniach – dodaje.

 

Innowacyjne możliwości zostaną pokazane na B2B Marketing Expo na urządzeniach serii Ricoh Pro C7100X, które pozwalają na dokładne dopasowanie parametrów wydruku i uzyskanie wyższej jakości odwzorowania obrazu. Co więcej, system Ricoh zapewnia możliwość druku na różnorodnych podłożach, m.in. moletowanych, a piąta stacja na biały, przezroczysty lub neonowo żółty i różowy toner pozwala na realizację niestandardowych, przykuwających wzrok, efektownych projektów.

W strefie Ricoh zaprezentowane zostanie również oprogramowanie marketingowe producenta, w tym MarcomCentral, które pozwala centralnie zarządzać zasobami marketingowymi, aby zapewnić kontrolę nad zbieranymi danymi. Przedstawiciele Ricoh pokażą także aplikację Clickable Paper.

Konferencja poświęcona sprzedaży i marketingowi odbędzie się w Londynie, w dniach 21-22 marca i ma przyciągnąć ponad 10 tysięcy odwiedzających.



    

Więcej wiadomości z branży   

       Komentarze  [0]dodaj   
  FORUM

     
o nas | kontakt
NA SKRÓTY:    akcesoria biurowe, przybory do pisania, papier i druki, oprawy dokumentów, archiwizacja dokumentów, organizacja biura, koperty i opakowania,
pieczątki i datowniki, biurowe maszyny, konferencyjna aparatura, RTV urządzenia i sprzęt, telefonia stacjonarna, telofonia GSM, internet, komputery, meble-biuro,
czystość i sprzątanie, ochrona, catering, żywność z dowozem, naprawa i serwis